Nyt hotelbrand i vækst

I en tid med hurtige ændringer og innovation i hotelbranchenfortsætter BWH Hotels deres satsning på varemærke tAiden i Danmark i tæt samarbejde med hotelloperatøren CIC Hospitality. I dag åbner det andet hotel i den danske portefølje, Aiden by BestWestern Lolland. Senere på året tilkommer endnu et hotel, Aiden by BestWestern Odense. 

I dag åbner Aiden by BestWestern Lolland, som er et prisgunstig hotel med fokus på højteknologiskeløsninger. Hotellet har 173 moderne værelser fordelt på tre etager, store fællesområder, et veludstyretfitnessrumsamt gratis parkering. Med sin centrale beliggenhedi hjertet af Holeby, et område der er kendt for sinfrodige natur og erhvervsliv, er Aiden Lolland eneftertragtet mulighed. Hotelleter særligt velegnet til indkvarteringaf erhvervsansatte på langvarigeprojekter. 

Aiden har ekspanderet hurtigt siden opstarten i 2023 og har nu 10 hoteller i Skandinavien. Hotellerne er strategisk placeret for at tiltrække både forretningsrejsende og fritidsrejsende.I samarbejde med CIC Hospitality planlægger BWH Hotels at åbne cirka 30 Aiden-hoteller i løbet af de kommende år for at tilbyde bevidste rejsende et moderne ophold.