Finnair opgraderer sit Corporate Travel Program med nye fordele
Flyselskabet Finnair har fornyet sit erhvervsrejseprogram, Finnair for Business, med en række nye fordele, der er skræddersyet til at imødekomme de skiftende behov hos nordeuropæiske virksomheder med hyppige rejser til Asien samt europæiske organisationer med rejseaktiviteter til og fra Finland.
Med dette nye initiativ får Finnairs kunder adgang til populære mexicanske rejsemål denne vinter. Samarbejdet omfatter American Airlines’ flyvninger fra deres hub i Dallas-Fort Worth til følgende lufthavne: Guanajuato, Monterrey, Ixtapa-Zihuatanejo, Cancún, Cozumel, Guadalajara, Mexico City, Mérida, Oaxaca, Puerto Vallarta, Querétaro og San José del Cabo.
”Vores omfattende rutenetværk forbinder virksomheder med vigtige globale destinationer via vores transfer-venlige knudepunkt i Helsinki Lufthavn. For vores danske erhvervskunder er de mest populære destinationer i vores netværk Finland, Japan, Sydkorea, Singapore og Hongkong,” siger Lina Blom, Regional Manager Scandinavia hos Finnair.
De vigtigste fordele ved det fornyede Finnair for Business-program inkluderer:
- Rabatter: 7 procent rabat på internationale Flex-billetter, Finnairs mest fleksible billettype.
- Prioriterede tjenester: Adgang til Finnairs Priority Flex-billet for ehvervsrejsende, som inkluderer prioriteret check-in, sikkerhedskontrol og boarding.
- Frit sædevalg: Finnair for Business-rejsende kan foretage gratis sædereservation.
- Ekstra assistance ved ændringer: Hvis en flyvning forsinkes eller aflyses, tilbydes Finnair for Business-kunder den bedste tilgængelige alternative flyvning.
- Finnair for Business-portal: En brugervenlig platform, der samler alle rejsebehov – fra programtilmelding og flyreservationer til rejseadministration og klimakompensation gennem SAF-medfinansiering.
Udviklingen af programmet bygger på indsigter fra omfattende undersøgelser blandt Finnairs erhvervskunder, både små og mellemstore virksomheder samt større erhvervskunder.
”Vores fornyede Finnair for Business-program er en direkte respons på det, vores erhvervskunder værdsætter mest,” siger Jenni Suomela, Vice President, Sales & Retail hos Finnair. ”Gennem omfattende kundeundersøgelser har vi fået en dybere forståelse af, hvad der virkelig betyder noget for vores forretningsrejsende. Ved at tilbyde prioriterede tjenester, fleksible billetmuligheder, nem ombooking og en brugervenlig administrationsportal sikrer vi, at forretningsrejser med Finnair ikke blot er en rejse, men en problemfri og fleksibel oplevelse, skræddersyet til vores kunders behov.” afslutter Jeni Suomela.